Min bestilling

min bestilling


Salgsbetingelser

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/trykkfeil i spesifikasjoner som tekst og pris samt annen informasjon på våre nettsider kan forekomme. Farger på bilder kan også avvike noe fra virkeligheten.

Videre tar vi forbehold om at det kan oppstå avvik i lagerbeholdning på nett, da vi bruker våre fysiske butikker som lager. Dette gjelder spesielt i salgsperioder. Dersom vi ikke har varen du har bestilt, vil vi ta kontakt så raskt som mulig og du vil få beskjed om hva vi kan tilby deg som alternativ. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringene vi angir i forhold til din ordre, eller å kansellere hele eller deler av ordren. 

Dersom det har forekommet en skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Kleins AS sin nettside eller annonser o.l som er større enn 15% av veil. utsalgspris, kan Kleins AS ensidig endre, slette eller kansellere ordrer. Dette gjelder selv om kunden har mottatt ordrebekreftelse. Slike feil må imidlertid korrigeres ila rimelig tid etter at feilen er oppdaget. 

Vi leverer kun bestillinger til Norge, Svalbard, Norsk Kontinentalsokkel og andre fjerntliggende norske områder. Du må ha fylt 18 år eller ha tillatelse av foresatt/verge for å betale med faktura hos www.kleins.no

Hva skjer når jeg bestiller?

Når vi mottar din bestilling vil du automatisk motta en ordrebekreftelse per e-post. Har du ikke mottatt ordrebekreftelsen kan det være at den har havnet i søppelposten din. Det kan lønne seg å sjekke søppelpost-mappen i din e-post tjener. Finner du den ikke her, kan det være at ordren ikke har blitt fullstendig fullført. Kontakt da vår kundeservice for hjelp. Bestillinger sendes senest dagen etter at bestillingen er lagt inn (gjelder ikke helg- og helligdager). Dersom det, av ulike årsaker, skulle ta lenger tid enn dette vil vi ta kontakt med deg. 

Om det skulle være gjort noen feil, ta kontakt med oss på e-post. Vi benytter oss av Posten/Bring og du mottar en SMS/e-post med sporingsinformasjon når pakken sendes fra vårt lager. Bestillinger som kommer inn før kl 12.00 på hverdager sendes normalt samme dag.

Hva skjer hvis varen er utsolgt?

Vi tar forbehold om at det kan oppstå avvik i lagerbeholdning på nett, da vi bruker våre fysiske butikker som lager. Dette gjelder spesielt i salgsperioder. Dersom vi ikke har varen du har bestilt, vil vi ta kontakt så raskt som mulig og du vil få beskjed om hva vi kan tilby deg som alternativ. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringene vi angir i forhold til din ordre, eller å kansellere hele – eller deler av – ordren.

Bedriftsinformasjon: 
Kleins AS avd. nettbutikk 
Dronningens gt 38, 7011 Trondheim 
Registrert i Brønnøysundregisteret (www.brreg.no)