Min bestilling

min bestilling


Hva skjer når jeg bestiller?

Når vi mottar din bestilling vil du automatisk motta en ordrebekreftelse per e-post. Har du ikke mottatt ordrebekreftelsen kan det være at den har havnet i søppelposten din. Det kan lønne seg å sjekke søppelpost-mappen i din e-post tjener. Finner du den ikke her, kan det være at ordren ikke har blitt fullstendig fullført. Kontakt da vår kundeservice for hjelp. Bestillinger sendes senest dagen etter at bestillingen er lagt inn (gjelder ikke helg- og helligdager). Dersom det, av ulike årsaker, skulle ta lenger tid enn dette vil vi ta kontakt med deg. 

Om det skulle være gjort noen feil, ta kontakt med oss på e-post. Vi benytter oss av Posten/Bring og du mottar en SMS/e-post med sporingsinformasjon når pakken sendes fra vårt lager. Bestillinger som kommer inn før kl 12.00 på hverdager sendes normalt samme dag.

Hva skjer hvis varen er utsolgt?

Vi tar forbehold om at det kan oppstå avvik i lagerbeholdning på nett, da vi bruker våre fysiske butikker som lager. Dette gjelder spesielt i salgsperioder. Dersom vi ikke har varen du har bestilt, vil vi ta kontakt så raskt som mulig og du vil få beskjed om hva vi kan tilby deg som alternativ. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringene vi angir i forhold til din ordre, eller å kansellere hele – eller deler av – ordren.